torsdag 24 januari 2013

Årets första fynd

God kväll på er!

Igår hämtade jag hem ett underbart gammalt månbord som jag har köpt på Blocket! Jag har länge velat ha just ett sånt bord, och nu är det äntligen mitt!! 
Tänk att man kan bli så glad för en möbel. Jag kan knappt tro att det är sant, att just jag fick köpa det!


Det står just nu i källaren i väntan på att målas om. När allt är färdigt så tror jag att det ska få stå i vårt arbetsrum.


Fina svarvade ben har det.


Bordsskivan är full i vita färgfläckar, så det krävs lite arbete innan det är klart. 
Tur att det är roligt att måla!

En trevlig kväll vill jag önska alla som kikar in här!

Jag ska spendera min kväll med matlagning, tv-tittande och kanske lite målning. Det beror på när lille herrn i huset vill somna...

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Underbart bord! Ska bli kul å se vart det hamnar och med vit färg. Stor kram <3

    SvaraRadera
  2. Men vad fint det kommer att bli! Visst blir man lycklig när man äntligen blir med månbord :)

    SvaraRadera